VILODAG.




Idag mina vänner så struntade jag att åka och träna efter jobbet, istället gick jag en promenad med min
kärlek, det var mysigt. Vi två hand i hand, det var kanske 1 år sedan vi senast gick på promenad tillsammans
och det är illa.

Ossian är söt idag
1: Han gjorde matlåda åt mig (även fast jag bad om det)
2: Han har städat här hemma
3: Han ska ge mig massage

Förklaring på tredje bilden:
Bokat 5 Indoor Walkingpass för veckan och mms:ade ut bilden till några av mina kära
vänner och hoppas på att få napp, att någon vill följa med mig. Tycker mina vänner har
varit lite dåliga på att följa med mig på slutet ;) ;) ;). Haha. Älskar er ändå ♥.

Nej, nu ska jag sova. Börjar 08 imorgon.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0