VECKANS TRÄNING.

• Ett magpass.

• Ett benpass.

• Ett rygg- + bicepspass.

• Ett bröst- + tricepspass.

• Ett badmintonpass.

Denna vecka blev det inte mycket till träning pga att jag varit magsjuk :(..
Gick bort tre träningsdagar..

Men till veckan är jag tillbaka ordentligt, saknat mina Indoor Walkingpass - hann inte med ett enda denna vecka.




Träning gör skillnad och jag är så otroligt glad att jag tog tag i mitt liv. Jag mår
så himla bra kroppsligt nu, även fast jag har några mål kvar att uppnå. MEN
jag mår bra. Jag känner mig som en ny människa. Nu när jag kollar tillbaka på
bilder från i sommar så blir jag rädd, hur kunde jag låta det gå så långt? Hur kunde
jag inte tycka att jag var stor då? Många frågor utan svar. Men nu är det bara mitt
förflutna, nu tittar jag framåt - jag kommer lyckas för jag har en sådan disciplin på
mig själv. JAG ÄR STOLT och dom som säger något annat, dom lyssnar jag inte på.
Och tror inte att jag inte fått kämpa, för det har jag.

Jag vet vad jag mår bra av, ingen annan. Ingen kan säga till mig vad jag ska göra
och inte ska ska göra. För JAG vet vad jag mår bra av, det är ju min kropp!

Till alla där ute som vill gå ner i vikt, det enda tips jag kan ge er: TRO PÅ ER SJÄLVA.
För ni kan om ni vill.

Nu ska jag sluta svamla och hoppa in i duschen och sedan sova. Jobb imorgon.

Kärlek till alla er där ute och om ni orkade läsa igenom detta så släng iväg en
kommentar. Så roligt med respons.



Kommentarer
Postat av: Taheri

Ja du har varit så duktig Madeleine, du ska vara riktigt stolt över dig själv!! Jag tror på dig med!

2012-03-12 @ 14:20:55
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0