SÖNDAG.



Hej mina fina.

Idag började jag dagen med träning klockan 10 med fina Jytte. Vi körde Indoor Walking 40, svetten rann
som vanligt, jag körde även biceps/rygg + ben.

Tog en promenad hem efter träningen i solen, köpte mat på pizzerian - älskade kycklingsallad. Efter mat + dusch gick jag iväg till Elin för te och en pratstund.

Skyndade iväg från Elin för att möta upp Sivan för en promenad ner till Ica Maxi och tillbaka. Gick även in en stund hos henne och fick te + kaka. Fick även mysa med lilla San, söta lilla vän.

Gick hem och gjorde våfflor, MUMS. Var ju våffeldagen idag för er som missade det.

Nej, nu ska jag sova.
Hoppas ni haft en fin söndag.

Kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0