ONSDAG.



Onsdagkväll mina vänner.
Idag har jag bara jobbat, gick toppen.
Nu ikväll har jag och Ossian gått på en promenad, mysigt - hand i hand.

Bilden ovan togs innan en promenad för nästan 2 år sedan. Tänk att det snart
är två år sedan jag träffade Ossian för första gången. Tänk att han har funnits för
mig i vått och torrt, kan lova att jag inte är lätt att bo eller vara tillsammans med.
Men han har stannat ♥.

Människor, hemska människor har format mig till den jag är.
Människor som svikit. Människor som kastat bort mitt hjärta
och hoppat på det och sedan spottat på det.

Dom två senaste åren så har jag varit med bra människor, och jag hoppas
innerligt att jag är en bättre människa nu.

JAG MÅR SÅ JÄKLA BRA JUST NU!!
INGEN OCH DÅ MENAR JAG INGEN KAN TRYCKA NER
MIG.

Nu ska jag gå och lägga mig, ska få massage ikväll också.
ME LOVE ♥.

Imorgon blir det upp med tuppen, ska träna :D.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen mig i det där....

Bra att man har människor runtomkring som ger en den kärlek och respekt man förtjänar <3

2012-03-24 @ 11:59:36
URL: http://mliys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0