LÖRDAG


Så här se min lördagskväll ut, jag tvättar, dricker bubbelvatten med lime och äter äpple - ingen myskväll
med godis här inte, åt upp det i torsdags.



Hej på er, förlåt att jag inte uppdaterade igår.
Jag jobbade, var på möte och tränade, på vägen hem fick jag ett samtal av min fina vän Kristina som bjöd mig på fest. Självklart åkte jag dit efter jag hade fixat till mig lite, hade hur kul som helst och det blev utgång på Allstar. Bilder från kvällen kommer senare.

Annars igår hade jag en riktig skitdag.
Men det lämnar vi åt det förflutna.

Idag har jag bara legat i soffan och sett tv, riktigt skönt med en lugn dag.

NU ska jag ner i tvättstugan igen.

Hoppas ni får en fin lördagskväll, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0