ATT VARA STOLT ÖVER SIG SJÄLV.

En vän till mig skrev på facebook att hon skulle ha sin sjukhuspraktik på ortopeden och
där har jag också varit och det fick mig att ta fram mina bedömningar från mina praktiker.

Så här lyder dom


Min första praktik Tegs sjukhem

"Positiv och glad tjej, duktig på att ta egna initiativ. Är väldigt bra på att se till de boendes behov."
Godkänd.

Min andra praktik Ortopedavdelning

"Positiv, glad, initiativtagande, empatisk, lätt för att samarbeta, lyhörd."
Godkänd.

Min tredje och sista praktik Äldre psyk

"Mycket motiverad, duktig, tar initiativ och har god samarbetsförmåga och tar väl hand om patienterna."

"Visar och tar stort ansvar för patienterna och avdelnings arbete. Madeleine har fungerat mycket bra i
arbetsgruppen och vi har gärna haft henne i arbete hos oss på Psyk avdelning 3. Dessutom har hon
ett gott hjärta med härlig humor."
Godkänd.


Smälte när jag läste detta igen, var några år sedan jag läste dom sist.
Stolt över mig själv :D. Om man nu får vara det..


Jag i första gymnasiet, på min första praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0