TÅRAR.



Dom som känner mig vet att jag kan gråta åt vad som helst..haha.

• Jag gråter när jag är ledsen ( konstigt va? )
• Jag gråter när jag är arg
• Jag gråter när jag är glad
• Jag gråter om jag blir förvirrad
• Jag gråter när jag ser film, alla sorters filmer
• Jag gråter om jag har ont någonstans


Haha jag låter som värsta lipsillen. Haha.

Har nyss gråtit, såg filmen I Taket Lyser Stjärnorna. Så bra film :).

Är glad att jag kan visa mina känslor, dock kan människor missförstå mig pga att jag gråter.
Tårar kan få många att missförstå.. Eftersom dom kan betyda så många olika saker.


Jag och Elin var ju på vattengympa idag, underbar träningsform.
Ska försöka gå på det oftare.

Nu ska jag se en till gammal goding - Fucking Åmål.

Kram på er mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0