SÖNDAG.

Hej allihopa, hoppas allt är bra med er. Med mig är det toppen, har jobbat mina första
5 timmar för dagen och har 5 kvar, börjar 16 igen.

Ska nog gå iväg och träna snart.



ÅÅH JAG ÄR SÅ GLAD!!!!!!
Min syster ringde mig i fredags och berättade att hon behöver
barnvakt nästa vecka. Det är så att min syster bor i Oslo, (för er som inte vet det)
och det är ganska långt att åka för att "bara" vara barnvakt. Men jag åker dit
på torsdag, fick byta bort två arbetspass så jag slipper ta semester. + att min
kära syster betalar resan, är hon inte för snäll? :). Det ska bli så mysigt
att få spendera tid med lilla Eyvind och min syster såklart ♥. LÄNGTAR!!!!!
Vill ju inte att mosters hjärtegull ska glömma bort henne.



Sist jag var i Oslo var ju min fina Ylva med :), önska hon kunde följa med denna gång
också, men ikket sa nikke. Next time baby. ♥


Kommentarer
Postat av: Ylva

Önskar önskar önskar att jag haft möjlighet att följa med, de hade vart så kul. Men som sagt, next time ;)



Btw, jag vill ha bilderna från Norge! :)

2012-01-23 @ 19:01:02
URL: http://ylvawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0