GNISLAR TÄNDER.



Jag hatar att jag gnislar tänder :(.
Hade tandställning i högstadiet till gymnasiet och fick jättefina tänder.. Och nu är dom till viss del
förstörda :(.

Är för snål för att köpa en bettskena för flera tusen, får hålla tummarna att jag slutar gnisla.
Tror detta är genetiskt, då pappa också gör det. Dumma gener. Haha.



Gick jättebra idag när jag var på pass med Jytte, svetten bara rann på oss båda efter de 40 minuterna
med Indoor Walking. Fast jag gillar att svettas, alltså när jag tränar..Att gå på gym och inte svettas gillas
inte. Då har man inte tagit i ordentligt.

Ni får ha en underbar kväll.
Kram.

Kommentarer
Postat av: JYTTE

Jag får tacka för passet kära Madeleine!

2012-01-19 @ 16:54:05
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: isa

du törs kosta på dig bettskena!! tänderna ska hålla resten av ditt långa liv! :)

2012-01-20 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0