FÅTT EN FRÅGA.

Sara om FREDAG.:
Hej! Det skulle vara kul att läsa hur och vad du äter de dagar du tränar, hoppas du förstår vad jag menar

ha en toppen dag =)

Svar:
Hej Sara, vad roligt att du frågar.
När jag tränar så äter jag samma sak som när jag inte tränar, förutom
att jag äter ett extra mål mat efter träningen även fast jag ätit lunch eller
middag just innan träningspasset. Viktigt att kroppen får mat i samband med
träning.

Så här kan mina måltider se ut


Frukost: Ägg och bacon eller fiberhavregrynsgröt
Mellanmål: Ägg
Lunch: Baconsallad
Mellanmål: Frukt
Middag: Hamburgekött, ägg och sallad
Kvällsfika: Avokado



Hoppas du fick svar på din fråga Sara och om någon av er andra
läsare har någon fråga, så står jag gärna till tjänst :D.

Kram på er ♥.

Update
Självklart unnar jag mig sötsaker :).
En gång i veckan äter jag något gott.
Det förtjänar jag.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Unnar du dig sötsaker, typ, godis, glass, kakor, läsk osv ibland? :)

2012-01-24 @ 11:30:25
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0