SÖNDAG.




Hej mina fina.
Hoppas ni haft en bra dag, här i norrland har solen varit framme idag, UNDERBART om ni frågar mig.

Min dag började 06.30 då jag klev och upp 10 minuter senare gick iväg för att jobba 5 timmar. Klockan 12
när jag gick hem för "timmar" så mötte jag upp älskade Elin för en promenad i solskenet och lite träning.

Många kanske tycker jag spenderar mycket tid på iksu, men jag går dit för att jag mår bra av att vara där. :)
Jag umgås med mina vänner där. För man kanske inte har tid att åka hem till någon
(man jobbar olika tider och har mycket annat för sig) men man kan mötas där för att prata ikapp och samtidigt träna.
Funkar toppen för mig och mina vänner. Det är jag så glad över. ♥

Mina vänner är allt för mig!

Nu ska jag snart gå tillbaka till jobbet och jobba 5 timmar till.

Hoppas ni får en fin söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0