MIN DAG.




Idag har jag jobbat från 07.30 - 16.00 och efter det så hämtade Alexandra upp mig. Jag följde henne
då hon skulle besikta sin bil,  efter många om och men så blev hennes bil godkänd :D. Lyckan var total.

Vi gick även runt på lite affärer. Älskade Alexandra skjutsade sedan hem mig efter 2 timmar tillsammans,
kvalitetstid med vänner är det bästa som finns. ♥ Älskade Alexandra.

När jag kom hem kastade jag i mig mat och sedan mötte jag upp fina Jenny för Indoor Walking 55 + ett benpass.
Är så glad att jag fått lära känna Jenny lite, hon är en ny stjärna i mitt liv. Hon jobbar som ungdomsjobbare på mitt jobb och jag är så glad att vi "klickat".

Kärlek till er mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0