MÅNDAG.



Då var det dags för en ny vecka. Måndag mina vänner, känner på mig att denna vecka kommer bli bra ♥.

Började denna vecka med att jobba min 7:e dag på rad och det känns kan jag lova. Kan inte förstå hur jag förut
kunde jobba 14-15 dagar på sträck och ibland jobba hela dagar utan vila. Skönt att jag är ledig imorgon :).
Då ska jag njuta.

Efter jobbet så kom Emmas mamma och hämtade mig för vi skulle ställa Emmas flyttsaker hos mina
föräldrar. Allt gick som en dans på rosor, men svetten rann efter jag bärt upp alla kartonger till övervåningen
och mitt rum. Allt för Emma ♥.

Man måste ställa upp för sina vänner, ge och ta. ♥

Hoppas ni har haft en fin start på veckan.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0