LÖRDAG.

Hej på er.

Kvällen igår var toppen, dock så kan ju vissa inte sköta sig på
dansgolvet, dom ska putta och ha sig. Så har ett X antal blåmärken
idag. Jag eller någon annan har spillt alkohol på min mobil så den har
blivit vattenskadad, så det känns lite surt. Menmen.

Idag har jag inte mått så bra, har i princip legat i sängen hela
dagen. Det behövdes om jag säger så, har ju jobbat hela
veckan så denna dag så behövde jag vila.

Men har hunnit plockat undan lite här hemma, känns skönt att man gjort något vettigt.

Ikväll är jag sugen på att köpa hem massa gott och se film, får se om jag orkar mig
på affären.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ni får ha en underbar lördagskväll.

Kärlek till er ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0