FÖRRA VECKANS TRÄNING.


Skillnad....

• Två magpass.
• Två benpass.
• Ett rygg- + bicepspass.
• Ett bröst- + tricepspass.
• Tre Indoor Walkingpass.

Jag är så stolt över mig själv, det ska ni alla veta.

Jag mår bra NU, jag älskar mitt liv :).

Jag älskar att gå och träna med mina fina fina vänner.

Jag är otroligt glad att jag kommit igång med träningen och att jag aldrig gett upp.

Jag är glad att jag tog tag i mitt liv innan det var försent, innan jag hamnade i allt för dåliga vanor.

Jag är glad att jag har ett liv, ett liv som inte endast består av jobba, äta och sova - för så
såg mitt liv ut förut. Har så mycket energi just nu, jag kan vakna vid 08 utan problem när jag
är ledig eller jobbar kväll, i love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0