(FET)TISDAG.



Hej på er mina fina.
Min dag började med träning med tjejen ovan, vi körde rygg + biceps.
Har även så tur att jag ska få jobba med henne idag också, tummen upp.

Nu ska jag snart laga lunch och sedan gå iväg på jobbet klockan 12. :)
Har även hört ett rykte om att vi ska få en semla på jobbet, MUMS.

Ni får ha en underbar dag i det underbara vädret.
Se bara upp så ni inte ramlar nu när snön smälter när solen ligger på.
För det gjorde jag när jag klev av bussen, som tur var gick inte mina träningsbyxor sönder
- det var det ända jag tänkte på, haha vi människor är roliga varelser. Att man först tänker
på sina kläder och sedan om någon såg än. HAHA.

Kärlek till er. ♥

Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha.. jag tänker mest på förra hösten då jag ramlade och slog knät. Gjorde så fruktansvärt ont men ändå hann jag tänkte "hoppas ingen såg mig". Lustigt!

2012-02-21 @ 10:35:46
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0