TISDAG.




Min morgon började 06.00 då jag skyndade mig att äta frukost och att ta på mig träningskläderna.
Bussen gick 06.19 och jag gjorde ett bra val att ta bussen då det var kallt ute i morse.

Klockan 07 så stod jag och fina Jenny redo att kicka igång denna tisdag med Indoor Walking. Vi hann
även med att köra ett magpass efteråt, gick lite trögt att träna idag. Är glad att vi klarade det ändå. :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, börjar jobbet klockan 12.

Glad att jag fick se soluppgången idag och att jag fick en underbar promenad hem efter träningen.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Tack älskade vän <3<3<3

2012-04-03 @ 13:54:19
URL: http://kraftenssteg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0