SÖNDAG.




Då var det söndag mina vänner.
Denna vecka har jag inte alls känt för att blogga, så ni får ursäkta den dåliga uppdateringen.

I fredags så jobbade jag till två och sedan följde jag med en kollega till Maxi, efter det mötte jag
upp fina Sara och Isabelle för träning. På kvällen blev det myspys hos Sara med övernattning, vi
gjorde pizza - guuud så gott.


Igår så började dagen halv sju på morgonen, Sara började jobba klockan sju. Själv mötte jag upp
älskade Elin som jobbat natt och vi tog oss en promenad i solen.

Hann även med ett litet träningspass.

Igårkväll hade jag myskväll med Ylva och Tobias, vi såg film och åt godis. Sov även över på Tobias soffa.

Idag började dagen också halv sju då jag mötte upp Elin ännu en gång som jobbat natt, vi gick även hem idag. Älskade vän.

Direkt jag kom hem började jag städa och tvätta, så nu är det bortgjort.


Nu ska jag snart möta upp Anette, ska få följa med henne på affären. Ska storhandla, det ekar tomt i skafferiet, kylen och frysen.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0