MÅNDAG.

Hej mina kära, har ni saknat mig??! Nej, jag tänkte väl det...

I onsdags klockan 12.30 landade jag hemma i umeå efter en vecka i underbar Las Vegas. OJJ vilken resa.

Dom närmsta dagarna kommer jag bjuda er på bilder, vad säger ni om det?



Idag så har jag varit ledig efter 4 dagars jobb, skönt.
Jag har varit och tränat x2, först med Elin och sedan med Christopher.

Älskade Elin bjöd på god frukost efter träningen, keso med jordgubbar och kiwi. Har ni inte testat det
så borde ni göra det. Otroligt gott.

Ikväll har jag varit med Alexandra, fick se hennes nya fina, lilla lägenhet. Hon bjöd på god mat och
kladdkaka till efterrätt. Underbara älskade. Vi spelade även spel (jag, Alexandra och Daniel). Varför gör
man inte det oftare?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen uppdaterar du! :D

2012-04-25 @ 16:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0