ÄLSKADE EMMA.

"Jag vill bara att du ska veta hur underbar jag tycker att du är. Vi har varit vänner i många år nu och jag skulle aldrig kunna önskat mig en bättre vän än dig. Du har alltid funnits här för mig i alla mina beslut, och jag är så tacksam för att du finns. Jag har även aldrig träffat en sån stark person som dig. Du kan klara allt. och det kan jag säga dig med säkerhet. Vad du än gör så kommer jag alltid att vara på din sida så som du har varit på min alla dessa år. Jag älskar dig, av hela mitt hjärta. Idag. Imorgon och alla dagar för resten av mitt liv.

Bästa vänner är svåra att hitta, och när du väl har funnit dem så kan du sluta leta. Vi vet att vi alltid kommer ha varann, och det spelar ingen roll om vi är långt ifrån varann eller gör olika saker. Vi kommer alltid ha varann och behöver inte längre leta efter någon som alltid kommer finnas runtomkring oss.


Du och jag, hand i hand genom livet.


Du är stark. Du är starkast. Glöm aldrig det."




GUUUD VAD JAG ÄLSKAR DENNA MÄNNISKA.
OCH PÅ TISDAG FÅR JAG PUSSA OCH KRAMA OM HENNE.




LINNÉA GUMMAN, VIII ÅKER SNART, VEEEGAS BAAABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0