FULLT UPP.





Idag har jag haft fullt upp, började dagen med att övningsköra med mamma. Det gick bra, men nästa gång får vi köra när det är lite mindre trafik så slipper mamma bli nervös och jag slipper då bli nervös pga av henne.

Tobias kom sedan förbi och introducerade lilla söta fina Totte för mig, IM IN LOVE. Vi tog en promenad i solen och pratade om allt mellan himmel och jord, Totte hängde bara på och han var genrös med pussar och älskade att sitta i knäet. Vädret idag har ju varit hur underbart som helst, så var skönt att komma ut i skogen och promenera en stund. Vi satte oss vi vattnet och bara njöt av vädret, jag, Tobias och Totte.

Är så glad att jag har Tobias i mitt liv, han är min bästaste killkompis. Tack för du finns!

Efter Tobias hade åkt så tog jag cykel mot IKSU och spinning 55, var skönt att få röra på sig och att få svettas.

När jag kom hem ordnade jag med tvätten då jag hade kört igång en maskin innan jag cyklade iväg. Blev även en god middag som lagades "tillsammans" med min kära. Jag/vi måste verkligen bli bättre på att kunna göra vardagssaker tillsammans utan att bråka, men det verkar vara svårt..

Nu ska jag se Brudens bäste man kanal 3.

Hoppas ni haft en bra dag.
Vi hörs imorgon, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0