VIKTEN GÅR NERÅT.



Idag var det 2 veckor och 4 dagar sedan jag vägde mig. Vi hade sittvågen som jag brukar väga mig på, på min avdelning på jobbet idag och då tog jag tillfället i akt att väga mig och hade gått ner 3kg till. Alltså har jag gått ner 9 kg på 6 veckor och 4 dagar. Känns jättebra.

TÄNK MINUS 9 KILO!!!!!!!!!

Jag vägde mig inte på ett tag för att jag inte bara ska fastna på siffrorna på vågen utan att se helheten.
När jag gått ner 3 kg till ska jag börja äta fullkornspasta och råris till vissa måltider.

På väg till mitt nya liv, jag har varit där förut och ska nu tillbaka. Man ska trivas och må bra med sin kropp och man kan om man vill, man måste bara ge sig fan på det, tänka positivt och det har jag gjort för jag vet att JAG kan. Alla kan om dom vill.

Jag tror på er, om ni tror på er själva. För om ni inte tror på er förmåga att kunna gå ner i vikt kommer det aldrig gå.

Jag har 8 kilo kvar till min målvikt, vist kommer ni att stötta mig? Små ord kan betyda så mycket.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Taheri

Åhh vad duktig du är madde, fortsätt kämpa på!! <3

2011-10-18 @ 20:43:29
URL: http://taheri.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sjukt duktigt! Jag har gått ner 22 nu, 8 kvar jag med hihi :)

2011-10-18 @ 20:54:53
Postat av: Anonym

Jag har gått ner flera kilo senaste året, så jag vet hur det kan vara. Dock ändrade jag inte kosten, slutade bara äta lika mycket godis som jag gjort innan.. Har varit sockerberoende typ hela livet.

Härligt att det går bra för dig! Försök även att inte låsa dig vid siffror, även om det säger mycket. Men det vet du redan. :-) Den bästa känslan är att få känna sig frisk, stark och att man orkar mer än förut.



Lycka till!

2011-10-18 @ 21:46:03
Postat av: Micaela

Oj, blev något fel tror jag.. syns inte men det var i alla fall jag som skrev kommentaren ovan. Skrev från mobilen, var nog därför. :)

2011-10-18 @ 22:09:57
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Elin

vad är din målvikt?

2011-10-18 @ 23:33:13
Postat av: isa

heja daddeden!! <3

2011-10-19 @ 19:28:40
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0