TORSDAG.



Torsdag och jag är ledig, skönt. Är fortfarande sjuk, men har ingen feber som jag hade
igårkväll. Idag har jag städat upp här hemma - diskat, dammsugat, plockat undan kläder
och dyl som låg på golvet, packat ur min resväska och gått upp med den på vinden.
Plockat bort det mesta på balkongen, känns bra.

Nu ska jag bara ta det lugnt och följa med min fina Anette på Maxi och handla mat för min
kyl har ekat tomt hela veckan, så nu ska jag handla massa gott. Lönen kom idag, men försvann
lika fort - pengar som ska in på sparkontot, betala räkningarna och handla mat och sedan är det
slut. Men jag är lika glad för de.

Ni får ha det så bra, så hörs vi.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0