STORHANDLAT.



Idag har jag storhandlat, blev en summa på 1300kr. Känns bra att kylen och frysen är
full, har köpt massa gott. Köpte även toalettpapper som ni ser, när jag ser någon som
köper massa toalettpapper så tänker jag "Han/hon ska nog hem och skita nu." haha..
Så jag sa det till Anette och hon började skratta helt hysteriskt som bara hon kan.

Efter storhandlingen så blev det att äta en god kycklingsallad från pizzerian, gott.



Har ikväll suttit klistrad framför kanal 3, där jag bland annat sett
Drömmen om ett barn och Lyxfällan. Klockan 23 blir det att se
Sex and the city.

Nu kommer snart älsklingen hem och vi ska paketera lite mat som ska ner
i frysen.

Vi hörs imorgon mina fina.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Jo det är riktigt jobbigt att vara sjuk!



Om du har lust och träffas och ta en fika någon dag, så säg bara till :)

2011-10-28 @ 01:06:42
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0