PROMENAD I HÖSTVÄDRET.



Jag har varit ute och promenerat med Evind både igår och idag, underbart höstväder här i Oslo. Eller idag
har det varit mulet på förmiddagen så det var lite kallt när vi var ute, men nu har solen kikat fram.

Jag har promenerat i området där min syster bor, memorerat allt jag gått förbi för att kunna hitta tillbaka
hem till dom och det har gått superbra.

Just nu ligger Eyvind och sover, sötaste lilla vännen, är så glad att han accepterar mig och sträcker upp armarna åt mig om det är jag som kommer och ska plocka upp han från sängen, golvet osv.

Nu ska jag läsa lite bloggar medan han sover, vi hörs kanske senare.
Kram och ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0