LÖRDAG.



Fick rosor av min älskling igår ♥♥
Att en sådan liten grej, kan betyda så mycket.

Idag har jag jobbat 10 timmar, 7-12 och 16-21. När jag var hemma mellan 12 och 16 så sov jag, gud vad
skönt det var. Det var länge sedan jag sov på mina timmar, men nu när jag inte är helt kry så behövdes
det. Man måste lyssna på sin kropp, men nästa vecka då ska jag bli FRISK.

Nu ska jag invänta älsklingen för lördagsmys.
I helgen var jag och Ossian bjuden på två olika ställen, spelkväll eller grillkväll.
Men nu när vi båda jobbar så passade inte något av det, tråkigt :(. Menmen.

Nu ska jag ta och starta tv:n och se 17 again på fyran.
Ha en bra kväll, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0