HALSDUK ÄR BRA, IBLAND.



Dom två senaste dagarna har jag gått runt med halsduk/sjal på jobbet då det känns
mycket bättre för halsen. Men idag hjälpte den inte, för nu ikväll när jag skulle gå hem
stod jag och pratade med två kollegor och helt plötsligt ser jag något som kröp på
golvet och jag är så lättskrämd och skrek rakt ut, våran sjuksköterska tyckte det
var jättekul... Det var han som kröp på golvet och skrämdes. Kan säga att halsen inte
gillade mitt gallskrik...

Tur att vi kan skoja med varandra på jobbet iallafall, haha..

Nu ska jag fortsätta se tv, hoppas ni får en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi åker hem mitt på dagen på Söndag :)



Ja det var riktigt tråkigt att vi inte skulle åka samtidigt. Hade vart roligt och prata lite med dig! När åker du hem på Söndag? =)

2011-10-19 @ 22:02:17
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0