GODISSUG.


I fredags följde jag med min kollega till Ica Maxi och dom hade superbilligt lösviktsgodis där, köpte över ett
kilo så jag har hemma tills den dagen då jag ska unna mig något gott - Men det är tre kilo kvar tills den dagen.

I lördags var det väldigt jobbigt, godissuget var på topp och jag viste ju att jag hade massa godis.. Jag HÖLL på
att falla dit, men då sa jag till mig själv "Madeleine nu får du skärpa dig, du kommer bara bli besviken på dig själv."
Så jag la tillbaka de 10 godisarna jag omsorgsfullt valt i påsen igen och det kändes bra. Min kära pojkvän köpte
däremot med sig 70 procentig choklad hem, happy girl.

Om det är någon som läser mig blogg som också går/har gått på diet - Vad var det ni saknades mest? Godis? Potatis? Pasta? Bröd? Berätta gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0