ONSDAG.


älskade, älskade vän ♥.

Denna onsdag har jag spenderat i sängen, sooov ut länge och sedan gick jag iväg och jobbade 9 timmar.

Min förkylning är snart borta - HAPPY!

Imorgon unnade jag mig en SEMESTERDAG!!!! wooho. Det förtjänar jag.
Ska först på morgonen följa med en av mina älskade vänner till sjukhuset, man måste ställa upp för sina
vänner - för jag vet att mina vänner hade ställt upp för mig. Ge och ta. ♥ ♥

På eftermiddagen ska jag ta en avkopplande promenad med en annan fin vän.
Jag är så glad att jag har så fina människor runt omkring mig.

Nu ska jag ta något att äta.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Babe! Vi måste styra så jag får alla bilder också.

2011-11-03 @ 20:00:50
URL: http://ylvawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0