LÖRDAG.



Idag är det lördag och jag ska fixa mig inför party, som jag har längtat - ääär ledig i helgen :D.

Igår skrev jag inte eftersom jag hade fullt upp, först jobbade jag 9 timmar och sedan åkte jag och älsklingen
på wilmas och fick chokladmassage och efter det åkte jag hem till mina föräldrar, där min syster + kille
och mosters lilla älskling var.

Vi åt middag med finaste Momme och Moffi, sedan i natt sov jag med lilla Eyvind ♥, även fast han vaknade
ett x antal gånger så var det otroligt mysigt.

Idag har vi vinkat av dom på flygplatsen, alltid lika jobbigt att säga "Vi ses". Önska dom bodde här i stan,
men är otroligt glad att dom bor i Oslo istället för Zürich, bara cirka 2 timmar med flyg.

Nej, nu ska jag försöka hitta något att ha på mig, ha en jättebra lördag.
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0