FREDAGEN DEN 11.11.11



God morgon världen.
Ny dag med nya möjligheter.

Idag är det en riktig häftig dag, den 11.11.11 och nästa år är det den 12.12.12 och sedan är
det typ hundra år innan det sker igen. Fränt - ja.

Nu ska jag ta och laga något att äta, sedan ska jag kolla om någon vill med på en liten promenad.
Börjar jobba klockan 12. Har två jobbarhelger på rad, lite jobbigt men skönt när dom är över för
då är jag ledig 7 helger i rad. TÄNK 7 HELGER, det har aldrig hänt mig. Älskar önskeschema.

Nej nu måste jag gå.
Vi hörs kanske ikväll.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Du menar väl att det är 12/12 -12 nästa år och inte nästa månad? :) Haha

2011-11-11 @ 11:38:52
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0