DAGEN I BILDER.









Dagen började med en promenad ner på stan med finaste Elin och sedan satte jag min rumpa i en frisörstol.
Min älskade kusin Isa har praktik på salong och hon fick äran att färga och klippa mitt hår. Är verkligen
nöjd, men det känns jätteovant. Har ju varit blond hur länge som helst, som Isa sa "Vi har fastnat i det blonda-
träsket.". Ska vara lite mörkare nu under hösten och om jag inte känner mig hemma i det går det alltid att
göra slingor och  sommaren kommer ju också - då blir jag blond igen om jag inte är det innan, eller vem vet
vilken färg jag har på håret då.

Kvällen avslutade jag på gymmet med finaste Elin, tänk att få börja och avsluta dagen med samma underbara
människa, ibland har man tur - riktigt tur. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0