-12KG.



Stor skillnad, förstår inte hur jag själv kunde låta mig själv gå upp så mycket i vikt... Nu har jag tagit tag i mitt liv, känns som att allt rullar på.

Idag satte jag mig på vågen på jobbet och den visade -12 kg, så nöjd över mig själv. 5 kg kvar till min
målvikt. I CAN DO IT. YOU CAN DO IT.

Pepp, pepp, pepp, pepp, pepp till alla där ute som kämpar med vikten.

Idag nådde jag den här gränsen, den gränsen då jag hade lovat mig själv att börja unna mig något gott
en gång i veckan och det ska jag göra ikväll. Får hanskas med mitt dåliga samvete sedan, ska försöka
att inte få det - men det är inte så lätt alla gånger. Men jag ska KÄMPA för att inte få dåligt samvete.

Nu ska jag och älsklingen ta en promenad.
Ha en bra lördagskväll.
Kram.



Kommentarer
Postat av: Taheri

du är så duktig madde och jag vet att du kommer klara det, är stolt över dig över de du redan klarat!!

2011-11-12 @ 21:01:05
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0