ZÜRICH.

Hej alla fina.

Igår kom jag och Alexandra till min syster, hennes kille och min systerson. Resan hit gick väldigt bra förutom att det var väldigt oskönt att åka buss till Stockholm.

Dock regnade det här i Schweiz igår så vi var mest inne och bara myste, fast på kvällen gick vi på promenad - väldigt mysigt, dock lite läskigt då det var mörkt då jag är mörkrädd.

Idag har det också regnat, men solen har också varit framme en stund. Idag har vi faktiskt gått upp för Zürich:s högsta berg. Har aldrig gått upp för så branta backar, var verkligen skönt när man kom upp på toppen.

Hoppas ni har det bra.
Kram.


Längst upp på toppen var det väldigt vacker utsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0