SÖNDAG.

Hej alla fina, igår så blev det inte att vi for på någon fest utan istället åkte jag och älsklingen hem till hans mamma. Skönt att bara ta det lugnt faktiskt, jobbade ju även 9 timmar igår så var rätt trött.

Är kvar hos älsklingens mamma fortfarande, idag har vi bara legat i soffan och sett serier och film med hans syster. SKÖNT att ha en slappardag då jag har jobbat alla dagar denna vecka förutom idag. Vi sover här i natt också och imorgon bitti ska vi kolla på en jacka till Ossian och sedan blir det jobb för min del.

Hoppas alla haft en superbra valborgshelg.

Vi hörs imorgon.
Kram.


Funderar på att förlänga håret till sommaren igen. Vad tycker ni, ska jag eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0