2 ÅR.

Idag är det 2 år sedan min bästa Emmas fina pappa dog i en skoterolycka. Sorgen är stor.
Kommer ihåg smset du skickade, jag trodde du skämtade med mig - men det var helt sant, blev helt tagen.. Minns även begravningen som igår, den var så fin och tårarna bara sprutade, det var så ofattbart. Kunde inte ens kolla på Emma, hennes mamma eller hennes bror när jag la min ros på kistan. Det enda jag kände var sorg, så hemskt.

Emma du vet att jag ALLTID finns här för dig, även fast du är långt långt långt borta så finns jag vid din sida. Du är i mitt hjärta och jag skänker mina tankar till dig och din familj ikväll. Tänt ett ljus för din underbara pappa här hemma, imorgon ska jag besöka graven. ♥


Senast jag var på graven var på allhelgona. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0