BESTÄLLT.

Har nyss beställt hem två saker från internet, ni får se vad det är när sakerna är i mina ägor.

Nu har lönen kommit och jag känner att jag ska unna mig saker denna månad, jag blir snål när jag har pengar som jag kan spendera.

Räkningarna är även betalda, känns toppen. Detta var dock en dyr månad när både el-räkningen och radiotjänst-räkningen kom. Menmen, bara att gilla läget.

Denna månad ska jag köpa..

..en stegräknare.
..lite kläder.
..produkter från body shop.
..något fint klädesplagg åt min pojkvän.
..ett par nya arbetsskor.


Denna ska bli min, för endast 49:-.


Brukar ni unna er något när ni fått lön?
Eller är ni lika snåla som jag brukar vara och lägga allt på hög?

För jag brukar hitta massa saker jag vill ha, men jag köper det nästan aldrig.

Nu ska jag laga lunch och sedan gå till jobbet, börjar min jobbarhelg idag.
Ha en helt underbar dag.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0