SÖNDAG.

Hej alla fina, som ni har sett skrev jag aldrig i fredags eller igår, har inte haft tid då jag gjort massa skoj.

I fredags jobbade jag till 20, efter det var det bara att fixa till sig och ta bussen ner på stan, mötte upp älsklingen och vi gick vidare till Tobias där vi började förfesta. Senare på kvällen bar det av till taket, vi avslutade vår kväll med efterfest på haga.

Igår så vaknade jag och älsklingen upp hos Tobias, vid 1 tiden gick vi mot stan för jag skulle handla kött som jag kunde grilla på kvällen, gick även förbi systemet. Vid 4 tiden anlände jag till mariehem och min kusin Lotta där det skulle bli grillkväll. Maten blev fantastiskt god och på natten gick vi ner mot nydala och vi (nästan) alla tog oss ett nattdopp, var varmt och lite svalkande i vattnet. Vi åt även grillad korv, mums.


Nu ska jag äta lunch och sedan gå till jobbet, men jag vill avsluta med att säga att det var mycket mygg på nydala igår, det kliar överallt idag... Mygg borde inte få finnas.

Ha en bra dag/kväll så hörs vi.
Stor kram.


Bjuder på denna bild från förra söndagen. Min kusin Tilde och jag.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0