SÖNDAG.

Igår kväll så åkte jag och Ossian hem till mina föräldrar som bor 2 mil utanför stan.
Vi fick grillat till middag och mina föräldrar fick träffa Ossians fina mamma.

Idag har det varit kalas för hela slanten, var massa folk som kom och firade
mamma idag, hon fyllde 50 år i januari men hon ville ha ett sommarkalas.

Jag har haft en jättebra dag med mina nära och kära, är så glad att min älskling
går så bra ihop med min familj/släkt.

Är hemma i lägenheten nu, ska krypa i säng och se two and a half men.
Börjar tidigt imorgon.
Stor kram till er alla, hoppas ni haft en lika bra helg som mig.


Finaste mamma och pappa.


stolt moster.




Lägger in fler bilder imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0