21 ÅR GAMMAL.

I måndags fyllde jag 21 år, tänkte visa bilder på vad jag fick.


Detta underbart fina halsband fick jag av min älskade Ossian ♥


Söta Elin och hennes syster kom förbi med en supergod tårta och..


Sprit, haha sötnosar.


Detta fick jag av söta Anneli.


Fina Sara gav mig detta.


Denna parfym luktar verkligen hur gott som helst, fick den av älsklingens mamma och hans systrar.


Presentkort av älskade Åsa, Per, Elin och Isa <3.


Bidrag till cykel av fina mormor och morfar.


Fina blommor av fick jag också av mormor och morfar.


Fina Petra kom förbi med blommor, en trisslott och..


..två snappsglas från Australien :D.


Denna blommgrupp fick jag av mamma och pappa, plus ett bidrag till en cykel.


Av min älskade kusin Lotta fick jag detta <3. Plus massa annat gott, dock hade jag ätit upp det innan
bilden togs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0