BLABLA.

Önskar att jag var ekonomiskt oberoende ibland..
Känns alltid som att man har lite pengar, att spara pengar är inte roligt
men det är välbehövligt.

Drömmer om att köpa en lägenhet, kanske blir den drömmen sann nästa år.
Drömmer om en utlandsresa med älsklingen och vännerna, hoppas även på
det nästa år.

Man kan inte ha allt, pengar är inte allt. Jag är så lycklig, jag har en fin familj,
fina vänner, ett heltidsjobb och en pojkvän som älskar mig. Jag är lyckligt lottad.

Men den här känslan man har inom sig, att man tackar nej till roliga saker för
att man inte har råd, när man egentligen har det. Sparade pengar.. Men dom
pengarna ska jag spara inför framtiden.

Men denna sommar har jag faktiskt unnat mig två saker, som jag verkligen velat ha.



Nu ska jag sova.
Ha en bra kväll.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sV: tack och detsamma! :)

2011-07-29 @ 08:14:40
URL: http://perssonlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0