SYSKONKÄRLEK.



Jag och min syster har aldrig gått ihop med varandra, men sist hon var hemma så bråkade vi inte en enda gång, jag saknar henne faktiskt.

Snart så ska min kära syster få barn, 5 mars är hon beräknad. Fast vem vet, hon kanske har fått redan? Hon bor ju tyvärr inte i sverige, så vi pratar inte varje dag och sist jag pratade med henne var för flera veckor sedan via skype. Önskar att hon bodde närmare nu när hon ska få barn.

I Zürich där hon bor lägger dom ut alla nyfödda barn på en hemsida, det tycker jag är bra för då kan vi också få se deras lilla mirakel. (Dock antar jag att man får välja om man vill att ens barn ska läggas ut på den sidan).  http://www.spitalzollikerberg.ch/index.php?id=776&page=1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0