MY MAN.



Nu ska jag krypa i säng med älsklingen.

Ta vara på dom i din närhet, berätta för dom hur mycket du älskar dom.
En dag är det försent, sprid kärlek.
Kärlek är bra, varför hata när man kan älska?

Vi lever bara en gång, kan man inte bara vara vänner, bråk och tjaffs är bara onödigt.
Sprid glädje. Sprid värme. Jag ger dig mitt leende och hoppas på att få ditt tillbaka.

Ge komplimanger, en liten sak kan betyda så mycket. Våga vara dig själv, våga ge, våga ta.
Om jag vågar, vågar du då? Vågar vi tillsammans?

Jag känner inte dig, du känner inte mig. Lär känna människan innan du dömmer den, ge alla en chans.
Du vill ha en chans och jag är som dig.


Sov gott alla värdefulla människor.
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0