IGÅR.

Gårdagen började med att möta upp kusin Lotta, hennes vän Karin och lilla Jack(så sött barn). Vi åt lunch på Lottas jobb och snäll som hon är bjöd hon på det. Tack<3. Efter lunchen blev det en långpromenad och sedan blev det att mysa i Lottas säng med film och godis, dock somnade jag. Ovanligt, nej.


Vid 18 tiden kom finaste Tobias och hämtade upp mig, vi åkte och handlade mat och sedan bar det hem till mig där Ossian och hans 3 vänner var. Jag fixade god mat som bestod av fläskfilé och potatisgratäng.

Efter middagen tog vi det lungt och sedan bar det av mot bowlinghallen, jag vann dock inte. Men det var väldigt trevligt.

Tack killar för en bra kväll.


BILDBOMB



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0