TORSDAG.

Hej mina kära.

Idag sov jag ut till klockan 10.30 och då gjorde jag direkt mat som jag stoppade i mig.
Gick sedan iväg till finaste Elin för att önska henne en god jul och ett gott nytt år, hon
har nu åkt hem till sin kära familj. Kommer sakna henne, då det är en vana att umgås
med henne minst 2 gånger i veckan. Självklart kom det några tårar när vi sa hej då, men
det är ju inte ovanligt för att vara mig. Haha.

Började jobbet klockan 12 och när jag slutade vid 20 så gick jag och Christopher till Iksu
för träning. Gick toppen, det blev crosstrainer i 30 minuter och sedan 6 magövningar och
3 benövningar :).

Sitter nu hemma och ser tv, ska snart hoppa i säng då jag börjar jobba 07 imorgon.
Efter jobbet blir det att köpa de sista julklapparna - LÖÖÖNEN KOMMER :D.

Nu ska jag sluta svamla, hoppas ni haft en toppenbra dag.
Kärlek till er ♥.


Jag vill åka utomlands och bli såå brun igen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sökte lite på GI-metoden, såg att du körde på den för några månader sen. Kör du fortfarande med den och hur går det? :D

2011-12-23 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0