TISDAG.



Hej mina fina.
Idag så började dagen vid 10.30 då jag ställde mig och lagade korvstroganoff - den blev riktigt god.
Just innan 12 så gick jag iväg till jobbet och jobbade mina åtta timmar, det gick superbra.

Ikväll har jag varit iväg och tränat, det blev mage + ben och efter det blev det bordtennis i en timme, svetten rann.
Spelade med Tobias och tillslut fick vi till ett ganska bra spel, vi körde två fotarbetsövningar idag - svetten rann ännu mer. GUUUD vad jag saknar bordtennisen, drömde mig bort.. Jag har ju spelat på en ganska hög nivå och även varit tränare, någonstans där i ryggmärgen sitter min talang kvar. För att jag ska kunna spela bra så behöver jag spela mot/med en person som också är bra, så man får bollen där man vill ha den. Tobias du klarade det galant.

Många tror att man kan gå ut och vinna mot en person som är dålig hur lätt som helst, men ibland är det faktiskt
knepigare att vinna mot en som är dålig än mot en som är på samma nivå som än själv. För när jag spelar
med någon som spelar mindre bra så spelar jag inte ut mina bollar som jag skulle ha kunnat gjort med en
som är bra. Förstår ni hur jag menar? Haha

Nu ska jag sluta svamla, hoppas ni haft en underbar tisdag.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0