EN FRÅGA.

Rebecka
Sökte lite på GI-metoden, såg att du körde på den för några månader sen. Kör du fortfarande med den och hur går det? :D

Hej Rebecka, jo jag kör fortfarande GI-metoden. Fast oftast blir det mer som LCHF, då jag mest äter kött och
grönsaker. Men ibland äter jag fullkornspasta/dinkelpasta. Brukar även försöka unna mig något gott på helgerna,
bara för att jag kan och för att jag förtjänar det.

Det går jättebra att köra denna metod, jag älskar den. Jag har gått ner 14 kg och jag står kvar på samma siffra,
har några kilon kvar - men jag har inte bråttom. Jag lever på som vanligt, tränar, jobbar och äter haha.

Denna metod i samband med träning är toppen, sedan jag började träna minst 3 gånger i veckan har jag
blivit en helt annan människa.

FRÅGA TILL DIG REBECKA OCH ALLA ANDRA
Kör någon av er GI-metoden/LCHF? Tell me.

Ha en bra kväll.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0