1 DECEMBER.

Idag är det första december, tänk vad tiden springer iväg. Idag börjar julkalendern på tv, idag får man öppna första lukan på sin adventskalender, idag är det BARA 23 dagar kvar till julafton och det bästa är att jag är redo. Bara 1-2 julklappar kvar att köpa. I helgen ska jag försöka plocka fram julen här hemma, dock har jag ingen julstämning då det inte finns någon snö ute - men man får göra det bästa av situationen och det ska jag göra genom att spela massa bra jullåtar och även göra ett pepparkakshus inom en snar framtid.

Önska jag hade en adventskalender från The Body Shop, får ta och köpa mig en nästa år. Har inte ens en chokladkalender i år :(. Men jag överlever nog ändå.



Fjolårets pepparkakshus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0