1 ÅR SEDAN MIN ÄLSKADE EMMA ÅKTE.





Dessa bilder togs för exakt 1 år och 1 dag sedan.
Denna dag grät jag.
Denna dag kände jag mig tom i bröstet.
Denna dag lämnade min älskade Emma Umeå för ett år i USA, som blir 1 år och 6 månader.
Denna dag kände jag mig otillräcklig.
Kände sorg men ändå glädje. Sorg för att min bästaste skulle åka iväg, glädje för jag viste hur
gärna Emma ville göra detta. Kommer alltid stötta henne i det hon vill göra, även mina andra
vänner.

Åhh vad hon är saknad.

Emma detta är ett löfte
Efter jul ska jag börja spara pengar för att kunna komma och hälsa på dig, det är verkligen något
jag vill. Du och jag mot världen ♥.

Dadde älskar sin Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0