LIGGER OCH TÄNKER..


Tänker på gamla minnen................................................................Någon som varit arg på mig och slagit in väggen.

Ligger i mitt rum, mitt gamla barndomsrum, i min gamla säng. Så mycket roliga saker jag varit med om
i detta rum, även dåliga. I detta rum har jag gråtit mig till sömns flera gånger, i detta rum har jag blivit
älskad, otroligt älskad - men även blivit hatad. Tänk ändå vad mycket minnen man kan få av ett rum, om
jag skulle gå igenom mina gamla lådor, skulle jag hitta massor av foton, smycken och små lappar med
kärleksfulla ord från människor som inte finns i mitt liv längre. Men minnen behåller jag djupt inom mig(och
undanstoppat i lådor), ingen kan ta dom ifrån mig, det är fina minnen, som jag blir glad av. Jag var lycklig,
Inte för att jag inte är det nu - för det är jag, världens lyckligaste.

När jag var liten så stängde jag och min granne in oss här i detta rum, jag målade henne med rosa nagellack
i ansiktet -skitsnyggt tyckte jag, dock tyckte inte min mamma det. HAHA.

I detta rum höll min första riktiga kärlek om mig, viskade fina ord och sjöng i mitt öra - våran sång.

En viss person råkade krascha hela min bokhylla på fyllan, den står fortfarandre trasig. HAHA.

Ser mitt studentplackat härifrån sängen - den dagen jag tog studenten var den lyckligaste dagen i mitt
liv. Då började mitt liv på riktigt.


Så många fina minnen, men även dåliga.


förlåt för att jag ordbajsat, men det snurrar i huvudet - kände för att skriva av mig.


Nu säger jag god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0